lunes, 21 de marzo de 2011

Traballando a poesía

Ao longo destes días, dende o 1º ciclo estánse a traballar as poesías e as rimas en coordinación co Equipo da Biblioteca.

Comezamos en primeiro lugar a partires dos pareados axeitando deste xeito o nivel de dificultade á idade dos nosos alumnos/as.

A partires de mañá, iremos pendurando no blog algunhas das fotos, mentras tanto deixámosvos con algúns exemplos de pareados postos aos nenos/as para facilitar a súa creación e inventiva.

Agardando que disfrutedes, deixámosvos cunha recopilación de exemplos.

Unha nena chamada Saray
é moi amiga de Yeray.

A esa nena chamada Mónica
non lle gusta tocar a harmónica.

Eva e Carmen son dúas nenas
que non teñen irmáns pequenas.

A Pablo e a Hugo
gústalle o besugo.

Á miña tía Susana
gústalle a Panorama.

A mamá de Laura
quere mercarlle unhha frauta.

A amiga de Laura
bebe moita auga.

A miña mamá Liliana
traballa toda a semana

A miña alumna Iria
fai os deberes polo día.

As nenas Saray e Lucía
lévanse de marabilla.

Anxo e o seu irmán
viaxarán en catamarán.

Aquel neno chamado Andrés
vai probar os canapés.

Á miña alumna Estefanía
gústalle moito a poesía.

Eloy e Nicolás
axudan aos demais.

A miña amiga Lucía
ten sempre moita alegría.

Un día díxome Ainhoa
que quería viaxar en canoa.

O papá de Martín
inflou a roda co bombín.

O mestre regaloulle a Miguel
un grande e saboroso pastel.

A avoa de Aarón
veu pasar un avión.

O noso compañeiro Aarón
regalóunos un bombón.

...

No hay comentarios:

Publicar un comentario